image1(1).jpeg

Wie zijn wij?

Het koor ‘De Vrolijke Noot Heemskerk is op woensdag 11 januari 2012 opgericht. Vervolgens is op 18 september 2019 de vereniging De Vrolijke Noot Heemskerk opgericht.

Het koor staat onder leiding van dirigente Ineke Mulder en bestaat uit 90 zangeressen en zangers, waaronder zo’n 25 mannen. De begeleiding wordt verzorgd door drie accordeonisten en een piano. Elke woensdagmiddag, vanaf de laatste woensdag in augustus tot de eerste woensdag in juli, vindt de repetitie plaats in De Vrijburcht, Vrijburglaan 2, 1962 VA Heemskerk, van 14.00 uur tot 16.30 uur.

Wij zingen Amsterdamse liedjes, levensliedjes, populaire popsongs, zeemansliedjes, musicalliedjes, en Kerstliederen; kortom alles wat wij leuk vinden en liedjes die leuk in het gehoor liggen. Ons koor treedt vaak op in verzorgings- en verpleeghuizen en regelmatig zijn wij te zien en te horen op diverse festivals in de nabije omgeving. Voor de kersttijd repeteren we mooie kerstliederen, die we tijdens uitvoeringen in deze periode laten horen.